Smart Game Training niepowtarzalne szkolenie, bo jego program przenosi uczestników do krainy tajnych misji, pracy w terenie, szyfrów i zagadek, tworzenia, przełamywania wszelkich barier, improwizacji. Scenariusze MI6 i James Bond, Mission Impossible, Enigma, Transporter. Trening wzbogacony o wartościową wiedzę psychologiczną. Zabawa wzbogacona o budowanie umiejętności miękkich.
W ramach SMART GAME TRAINING wykorzystujemy
Wychodzimy poza schematy a naszą cechą rozpoznawczą są niestandardowe pomysły.
Wzbudzanie adrenaliny, zaciekawienia oraz praktyczne testy umiejętności dają niezwykłe efekty szkoleniowe.
Scenariusz każdej gry jest dopasowany do celów i potrzeb firmy. Tego rodzaju trening może być wykorzystany do budowania umiejętności:
Misja MI6 SKYFALL
Elementy szkoleniowe z zakresu: komunikacji, negocjacji, analitycznego myślenia, kreatywności, aktywności fizycznych, orientacji przestrzennej, leadership.
Uczestnicy gry: Agenci MI6, eksperci od wizerunku, szefowie, negocjatorzy, szmuglerzy, snajperzy.
W Stambule agenci MI6 wykonywali tajną misję specjalną, mieli schwytać agenta Patrice’a, kóry ukradł dysk twardy z danymi osobowymi tajnych agentów umieszczonych w siatkach organizacji terrorystycznych na polecenie państw NATO. Misja się nie powiodła. Kilku agentów zostało rannych, dysk przepadł bezpowrotnie.
Agentów czekają niezwykłe wyzwania.
Misja MEMENTO
Elementy szkoleniowe z zakresu: planowania, zarządzania czasem, redefinicji problemu, kreatywności, logicznego myślenia, uwagi, komunikacji, pracy zespołowej.
Uczestnicy gry: Oficerowie CBŚ KGP, informatorzy, reporterzy, dziennikarze śledczy.
Zaginął człowiek, ważna osobistość świata mediów i polityki. Wydział do spraw Zaginięć CBŚ KGP dostaje informację, że jego życie jest zagrożone. W sieci pojawia się dziwny film, który jest pierwszą wskazówką, gdzie oficerowie CBŚ mają poszukiwać dalszych śladów. Od teraz zaczyna się wyścig z czasem. Głównym zadaniem oficerów jest odtworzenie ostatniego dnia zaginionego. Do policji dołączają dziennikarze śledczy, sprawa nabiera rozmachu. Z każdym kolejnym krokiem, sprawa robi się bardziej zagmatwana, by ostatecznie zaskoczyć śledczych. Mroki przeszłości nieźle namieszają w teraźniejszości.
Misja PROTOTYP
Elementy szkoleniowe z zakresu: twórczego rozwiązywania problemów, kreatywności, komunikacji, tworzenia zespołów, negocjacji.
Uczestnicy gry: właściciele firmy, detektywi, właściciele konkurencji, organizatorzy przetargu na projekt w mieście Gotham, inżynierowie.
W tajnym biurze projektowym firmy MOB:ARCH powstawał ściśle tajny projekt nowej konstrukcji, której prezentacja odbędzie się za 2 dni. Wszystko było dopięte na ostatni guzik,prototyp przygotowany, projekt nakreślony, stworzone specjalne substancje, które wyróżnią projekt na tle konkurencji. Właściciele firmy spali spokojnie, kiedy w nocy rozległ się dźwięk syren i zadzwoniła policja… W biurze projektowym doszło do niespodziewanego wybuchu. Wszystkie materiały dotyczące nowego projektu zostały zniszczone. Właściciele firmy MOB:ARCH zamarli, projekt, który miał otworzyć drzwi do wielkiego świata konstrukcji wielkomiejskich zniknął.
Przed detektywami czeka niezwykłe zadanie. Tylko wyrafinowana i wprawiona ekipa najlepszych ekspertów będzie potrafiła poradzić sobie z takim wyzwaniem.