Smart Games – kreatywne misje szkoleniowe

Szkolenie zamknięte
cena:
do uzgodnienia
termin:
do uzgodnienia
miejsce:
do uzgodnienia
trener:
Klaudia Pingot

Smart Game Training niepowtarzalne szkolenie, bo jego program przenosi uczestników do krainy tajnych misji, pracy w terenie, szyfrów i zagadek, tworzenia, przełamywania wszelkich barier, improwizacji. Scenariusze MI6 i James Bond, Mission Impossible, Enigma, Transporter.  Trening wzbogacony o wartościową wiedzę psychologiczną. Zabawa wzbogacona o budowanie umiejętności miękkich.

Cel szkolenia

SMART GAME TRAINIG-page-001

W ramach SMART GAME TRAINING wykorzystujemy

  • Gry szkoleniowe
  • Narzędzia desing thinking
  • Puzzle, karty i zagadki
  • Symulacje i scenki
  • „Escape Game” – pokój zagadek
  • „Spec Misje” w terenie,
  • Udział aktorów – animatorów
  • Case studies
  • Przekazujemy wiedzę psychologiczną w praktyce

Wychodzimy poza schematy a naszą cechą rozpoznawczą są niestandardowe pomysły.

Wzbudzanie adrenaliny, zaciekawienia oraz praktyczne testy umiejętności dają niezwykłe efekty szkoleniowe.

Scenariusz każdej gry jest dopasowany do celów i potrzeb firmy. Tego rodzaju trening może być wykorzystany do budowania umiejętności:

  • komunikacji
  • pracy zespołowej
  • leadreship’u
  • negocjacji
  • sprzedaży
  • obsługi klienta
  • zarządzania czasem
  • zarządzania zmianą
  • integracji zespołu

Przykładowe scenariusze:

Misja MI6 SKYFALL 

Misja SKYFALL gra szkoleniowa

MISJA SKYFALL gra szkoleniowa

Elementy szkoleniowe z zakresu: komunikacji, negocjacji, analitycznego myślenia, kreatywności, aktywności fizycznych, orientacji przestrzennej, leadership.

Uczestnicy gry: Agenci MI6, eksperci od wizerunku, szefowie, negocjatorzy, szmuglerzy, snajperzy.

W Stambule agenci MI6 wykonywali tajną misję specjalną, mieli schwytać agenta Patrice’a, kóry ukradł dysk twardy z danymi osobowymi tajnych agentów umieszczonych w siatkach organizacji terrorystycznych na polecenie państw NATO. Misja się nie powiodła. Kilku agentów zostało rannych, dysk przepadł bezpowrotnie.

Agentów czekają niezwykłe wyzwania.

Misja MEMENTO

Memento

Misja Memento, Szkolenie LARP

Elementy szkoleniowe z zakresu: planowania, zarządzania czasem, redefinicji problemu, kreatywności, logicznego myślenia, uwagi, komunikacji, pracy zespołowej.

Uczestnicy gry: Oficerowie CBŚ KGP, informatorzy, reporterzy, dziennikarze śledczy.

Zaginął człowiek, ważna osobistość świata mediów i polityki. Wydział do spraw Zaginięć CBŚ KGP dostaje informację, że jego życie jest zagrożone. W sieci pojawia się dziwny film, który jest pierwszą wskazówką, gdzie oficerowie CBŚ mają poszukiwać dalszych śladów. Od teraz zaczyna się wyścig z czasem. Głównym zadaniem oficerów jest odtworzenie ostatniego dnia zaginionego. Do policji dołączają dziennikarze śledczy, sprawa nabiera rozmachu. Z każdym kolejnym krokiem, sprawa robi się bardziej zagmatwana, by ostatecznie zaskoczyć śledczych. Mroki przeszłości nieźle namieszają w teraźniejszości.

Misja PROTOTYP

Misja Prototyp Gra Szkolenie

Elementy szkoleniowe z zakresu: twórczego rozwiązywania problemów, kreatywności, komunikacji, tworzenia zespołów, negocjacji.

Uczestnicy gry: właściciele firmy, detektywi, właściciele konkurencji, organizatorzy przetargu na projekt w mieście Gotham, inżynierowie.

W tajnym biurze projektowym firmy MOB:ARCH powstawał ściśle tajny projekt nowej konstrukcji, której prezentacja odbędzie się za 2 dni. Wszystko było dopięte na ostatni guzik,prototyp przygotowany, projekt nakreślony, stworzone specjalne substancje, które wyróżnią projekt na tle konkurencji. Właściciele firmy spali spokojnie, kiedy w nocy rozległ się dźwięk syren i zadzwoniła policja… W biurze projektowym doszło do niespodziewanego wybuchu. Wszystkie materiały dotyczące nowego projektu zostały zniszczone. Właściciele firmy MOB:ARCH zamarli, projekt, który miał otworzyć drzwi do wielkiego świata konstrukcji wielkomiejskich zniknął.

Przed detektywami czeka niezwykłe zadanie. Tylko wyrafinowana i wprawiona ekipa najlepszych ekspertów będzie potrafiła poradzić sobie z takim wyzwaniem.

  • Korzyści

    • Wyjątkowe doświadczenia
    • Scenariusze oparte na fabułach filmów o agentach specjalnych
    • Budowanie umiejętności praktycznych
    • Praca w terenie
    • Nauka przez zabawę i wyzwania
  • Forma

    • LARP - odgrywanie ról
    • Escape room - pokój szyfrów
    • Misje w terenie, zadania na orientacje przestrzenną
    • Udział animatorów oraz wykorzystanie zestawów detektywistycznych
    • Zadania logiczne
    • Zadania na kreatywność
    • Możliwe aktywności fizyczne
  • Program

    • odszyfrowywanie wiadomości, poszukiwanie śladów
    • negocjacje z terrorystami
    • wystąpienia przed kamerą
    • praca zespołowa, podejmowanie decyzji
    • łamigłówki
    • wielopoziomowa komunikacja w zespole

Chcę wziąć udział!

×